Archiwum 05 marca 2011


mar 05 2011 fotografik
Komentarze: 0

wczesnego rana i późny wieczór jest onderful w dla  wiele krajobrazów takie jak wybrzeża, wydmy piasku, formacje skały i las kaktusów. Wszystko my  mógłby i powinienem użyć zapalenia strony więcej niż my  zrób. Spędzając kilka dni strzelić tylko boczny zapalonych  obrazy jest piękna droga, by nauczyć się korzyści  i radości strony - oświetlenia. Wkrótce odkryjesz te  liczne sytuacje, gdzie strona - oświetlenie pracuje najlepszy  i mało, gdzie to nie pracuje przy wszystkim. Strona - oświetlenie produkuje więcej cieni niż  przód - oświetlenie albo zasnuł świecić, tak boczny zapalone sceny  miej więcej kontrastować. Jednakże, wysoki kontrast może  bądź ifficult d albo niemożliwy dla cyfrowego systemu do  właściwie posłuż się, tak być ostrożny. Niezmiernie jasny  słońce może utworzyć zbyt dużo kontrastu dla strony - światła do  bądź pomyślny dla jakichś krajobrazów. Ogólnie, miękki światło słoneczne i cieplejsze kolory świtu i  praca zmierzchu daleko lepsza dla robienia miłego boczny zapalonego krajobrazu  obrazy. Zawsze używają pierwszy i dwa ostatnie  godziny słonecznego dnia, by zastrzelić twoje obrazy. Twój  tempo sukcesu będzie wysokie. BACK - LIGHT  Z powrotem - światło przychodzi od za tematem. To skłania się  aby utworzyć ekstremalny kontrast, ponieważ

fotoolek : :
mar 05 2011 fotografia
Komentarze: 0

długie czasy wystawienia dostać tak gładkiego  jedwabista bieżąca woda w naszych wodospadach albo przedstawić  wildflowers kołyszący w wietrze. I, jeśli wystawienie  czas jest nadal zbyt krótki, rozważają zmniejszania światła filtr ND, nie zostać zmieszany z częściowym filtrem ND poprzednio  dyskutował. Te filtry są jednolitym szarym kolorem  i przyjdź w różnych gęstościach. Czasami używamy  .9 filtra ND, który blokuje trzy zatrzymania światła więc możemy  użyj dłuższe czasy okiennicy, by rozmazać wodę więcej. Ten intymny krajobraz pędzla wildflowers fotografuje dobrze dalej  to spokojne zachmurzone rano. Chmury służą jako ogromne miękkie pudełko by wyeliminować  ciężkie cienie. SIDE - LIGHT  Strona - oświetlenie może wyprodukować mało albo wiele cieni, świeć albo ciemny, zależąc od oświetlenia. Jeśli  kąt między aparatem fotograficznym - do - zależna linia jest mniej  że 20 stopni od aparatu fotograficznego - do - linii cienkich, wtedy  cienie są minimalne. Jako ruchy kąta słońca  do 90 stopni, cienie dostają się dłużej. W wszystkim  przypadki, strona - świeć łatwo ujawnia budowę i zasugeruje  głębokość w dwuwymiarowym obrazie. Strona - światło 

fotoolek : :
mar 05 2011 fotograf
Komentarze: 0

głębokości. Bezpośrednie czołowe kursy fotograficzne łódź oświetlenie może dawać plony  piękne obrazy, specjalnie w czerwonym świetle wczesnego  albo późne słońce, ale po chwili oni mogą dostać nudzenie. Jakieś cienie są często korzystne, by ujawnić budowę  i nasunąć głębokość, tak być może bezpośrednie czołowe światło  powinien zostać użyty mniej niż to jest. ZACHMURZONE ŚWIATŁO  Zachmurzone dni i zachmurzone dni produkują lowcontrast  sceny łatwo zajęły się z przez aparat fotograficzny  sensor. To jest nieco jak czołowe oświetlenie w tym  cienie są minimalne, ale kolor światła jest  wspólnie ( niebieski). Chociaż scena ukazuje się  jak gdyby przedni zapalony, słońce może być jakimś miejscem w niebie  jeśli pokrycie chmury jest grubo wystarczająco. Zachmurzone światło jest  specjalnie był odpowiednio dobranym dla pola wildflowers, dostarczonego  bardzo ostrożnie komponuje, by nie przyjąć trochę uprzejmy  niebo od ukazywania w obrazie. Używamy tego światła  dla prawie wszystkiego nasze obrazy wodospadu, specjalnie dla  te wodospady otoczyły przez ciemny las, ponieważ  wysoki poziom - kontrast scena wymaga niskiego kontrastu  świeć. Rozważania kontrastu na bok, przyćmione światła z  zachmurzony dzień, specjalnie wczesny i późny, robi to  łatwe w użyciu

fotoolek : :